KENAPA !KENAPA! KENAPAAAAAAA!!!

~> kenapa kehidupan ku tidak sempurna...
~> kenapa harus aq lalui semua ini..
~> kenapa aq tidak sama seperti org lain..
~> kenapa aq di lahirkan di dunia hanya untuk menyusahkan org lain???
~> KENAPA


  • seperti di atas, semua tu adalah kehendak & ketentuan tuhan, mungkin ada tersirat sesuatu yg aku tdak tahu dan tidak lihat ,, tp jika aku d bg pilihan untuk memilih aq lahir ke-dunia ini ..aku akn pili untuk tidak akn lahir klau aku tahu ini yg akn berlaku klu lahir dan menyusahkan ramai org..
  • ya ALLAH teruk sungguh hidup di atas muka bumi ini ya ALLAH,, walau aku tahu azab neraka Mu lagi teruk dr muka bumi in.. sesungguh'y aku mungkin adalah penghuni neraka mu kelak,,, dan ampunila aku ya ALLAH atas segala dosa yg telah aku perlakukan di atas muka bumi Mu ini...
  • sekarang baru aku sedar , bahawa cinta lelaki dan perempuan itu tidak seindah cinda adam dan hawa di kala waktu dahulu, bru ku sedar percinta antara lelaki dan perempuan membuat kita alpa dan lalai atas segala haram dan halal, baik dan buruk .sesungguh'y mencintai pada yg 1,dan yang ke-2 adalah ibu bpa dan keluarga, adalah lebih baik dan di sanyangi oleh ALLAH.
  • ya ALLAH, layak ka seseorang itu menghukum umat dia sendiri??? sedangkan dia sedar akn kesusahan dan pernah mengalaminya?? layakkah dia untuk menghukum ???sesungguhnya aku tidak faham dan tidak mengenali'y wlupun sda 2tahun berada disamping'y...dan teman yang terbaik adalah keluarga kita sendiri keran mereka tahu akn kelemahan kita kelebihan kita... (mak & ayah)
  • seperti yang aku ckp td, jika di beri pilihan untuk lahir d muka bumi in,byak yg tidak memilih untuk di lahirkn, jika bayi itu di beri pilihan untuk tidak lahir ,bayi tersebut tidak akn lahir di dunia jika dia tahu akn di buang kelak.. 
dan sekarang ,aku faham maksud yang telah di tulis untuk aku.. aku akn harungi'y dgn keredhaan hati dan tulus ikhlas untuk menerima'y.. sesungguh'y aku adalah insan yang lemah dan yang baik itu datang'y daripadaNya,,,

** luahan hatiku di malam hari.... TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA...

No comments:

Post a Comment